perjantai 13. marraskuuta 2015

Kaksi ja puoli vuotta treeniä - miltä se näyttää?

Heipparallaa! Että osaa olla harmaata ja märkää ulkona. Pitkän tuntuinen viikko on takana. Tää viikonloppu vietetään maalla vanhempien luona ja huomenna pääsen vihdoinkin hierontaan. Aijai, kyllä on odotettu!



Eksyin tässä omissa ajatuksissani kuvatiedostojeni uumeniin ja rupesin miettimään että miltä sitä näyttikään pari vuotta sitten. Päätin siis kaivaa esiin aivan ensimmäisiä "kehityskuvia" mitä itsestäni olen napsinut. Ensimmäiset kuvat, vuodelta 2013, ovat ajalta jolloin olin käynyt salilla säännöllisesti varmaan neljä kuukautta. Uudemmat kuvat taas sitten tämän vuoden kesältä, jolloin treeniä on taustalla kaksi ja puoli vuotta.

Naureskelin "hieman" mun asennoille, fitness-poset on noista aika kaukana. :'D (En kestä!) Sitten irvistelin sille miltä olen näyttänyt... En oikeastaan koskaan ole ollut tyytymätön vartalooni. En koskaan oikeastaan miettinyt sitä, se vaan oli. Kuvissa on ihan normaali, terve ja iloinen ihminen. Uusista kuvista näkyy myös terve ja iloinen ihminen, mutta tuntuu että ajatukset ovat muuttuneet aikalailla. Henkinen kasvu on ollut valtava.

Vuonna 2013 heinäkuu ja vuosi 2015 kesäkuun loppu.

2013 kesäkuu ja 2015 syyskuu. (Rusketusta saatu vähän Euroopassa :D)


Kun nappailin noita kuvia parisen vuotta sitten, ajattelin kyllä että nää on sitten tulevaisuutta varten. Ei mielessä ollut oikeastaan ollenkaan että voisin ajatella bikini fitness-kilpailuja ja että tästä hommasta on tullut elämäntapa. :) Halusin tosiaan nähdä että missä ja miten treenin tulokset näkyvät.

Nyt viime aikoina mieltäni on välillä kaiverrellut ajatus, että miksen alottanut täysiä heti aluksi? Olisin niin paljon pidemmällä... Uskon kuitenkin, että jos olisin aloittanut täysillä, treenannut neljä kertaa viikossa, punninnut joka päivä aamumyslin ja kanafileet, en varmaan tekisi tätä enää.

Kello yli yhdeksän illalla, töiden ja treenin jälkeen jaksaa silti hymyillä. Kyllä tätä tekee muunkin kun ulkonäön takia.

Oon täällä mun blogin puolella aikasemminkin pistänyt vähän juttua mun sali-harrastuksen alottamisesta ja sen tuomista muutoksista. Itse asiassa tän postauksen oon tehnyt päälle 10 kuukautta sitten: Sali harrastuksen alku. Siihenkin verrattuna muutosta on tullut, ruokavalio kehittyy parempaan suuntaan ja ravintolisiä lisätty. Ja treeniohjelmakin on monipuolisempi.

Mua vie eteenpäin halu kehittyä ja kasvava kiinnostus nähdä kuinka pitkälle pääsen. Totta kai haluan pitää itseni terveenä ja kunnossa tulevaisuutta varten. Kyllä tässä on kyse muustakin kuin ulkonäöstä.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentoi/kysy :)