perjantai 5. toukokuuta 2017

Kohti tulevaa

Hetken on ollut hiljaista blogissa. Vappukin meni jo.. Kiirettä on pitänyt, vaikka mulla on ollut tämä viikko totaalilepoa saliltakin…

Vappu meni töissä ja illalla kävästiin baarissakin. Sokerihumalalla pärjäs.



On ollut viime aikoina aika kiire. Sitten kun on ollut aikaa hengähtää koneen ääreen ja on päättänyt kirjoittaa uuden blogi-tekstin, olen sen kirjoittanut, mutta en olekaan halunnut julkaista sitä.

Halusin tähän väliin kirjoittaa omista kuulumisistani ja tekemisitäni, sillä viimeaikona blogissa on ollut esillä vähän muut jutut. Tässä siis hieman siitä, mitä olen tehnyt viimeaikoina ja miksi blogikin on ollut hiljainen.

Olen työskennellyt nyt erittäin tiiviisti opinnäytetyöni parissa. Tekstit olleet jo valmiina mutta kielitarkastus tehtiin ja nyt eilen korjasin loputkin virheet. Lisäksi muotoilut tein vanhan, väärän opinnäyetyöpohjan mukaan ja mun piti se uudistaa. Lisäksi lähdemerkinnät olikin vaihtunut. Eipä mennyt ku parin päivän työt hukkaan.

Fiilikset keskiyöllä.


Valmistuminen ja se etten ole saanut tässä asiassa itseäni tarpeeksi niskasta kiinni, on kieltämättä tässä loppumetreillä ahdistanut. Mutta ehkä vihdoinkin tunnelin päässä näkyy valoa. Valmistua haluan ehdottomasti jo toivottavasti ensi kuussa, koska juuri sain päätökseen hakuprosessin uuteen kouluun.

Olin siis keskiviikkona ja torstaina pääsykokeissa liittyen kauneudenhoito-alaan. Ettei vaan tuo opiskelu lopu. Koulutus kestäisi kaksi vuotta ja sen jälkeen olisin kosmetologi. Pääsykokeet menivät mielestäni erittäinkin hyvin, mikään ei jäänyt oikeastaan kaivelemaan. Paitsi kertolaskut jota en kyllä mitenkään osaa ilman laskinta… En edes allekkain?! :D

Mutta olen kuitenkin joutunut pohtimaan, kannattaako mun mennä kouluun. Sain myyjän homman vakituiseksi ja mulla on ihan ok määrä tuntejakin nyt viikossa. Lisäksi treenit ja toivottavasti vuoden päässä on se seuraava kisadieettikin... Kuulostaa aika hurjalta jos nuo kaikki yhditetään. Mutta, ehkä katson sitten mitä teen kun tulee ajankohtaisemmaksi. Olen opiskellut koko ikäni ja työt on siksi jäänyt pätkiksi ja keikkaluontoisiksi.

Nyt kun on töissä ja työnantaja on aika hyvä, niin en sitä halua kyllä jättää. Arvostan että saan tehdä työtä, jossa viihdyn eikä se ole mulle mikään itsestäänselvyys. 

Myyjän työn lisäksi teen keikkahommia promootiotyöntekijänä :)

---

Ja kuten näkyy, olen uudistanut blogini ulkonäön ja samalla osoitteen. Syynä on se, että halusin jotain yksinkertaisempaa ja ehkä helpommin löydettävää. Mielestäni on selkeämpää kun blogi ja instagram kulkevat samalla nimellä.


Ja hei! Mulla on ihan valtavasti ideoita teksteistä mistä aion pian kirjoitella, mutta jos teillä on ideoita tai toiveita niin laittakaa ihmeessä kommenttia!


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentoi/kysy :)