tiistai 15. heinäkuuta 2014

Erilainen arki

WAU. Sain itteni raahattua vanhaan, VANHAAN, blogiini. Olen tänne jo jonkin aikaa miettinyt kirjottaa mutta sitten on aika tai kiinnostus loppunut. Ja jäi vielä ikävästi oikein kivaan aiheeseenkin, nimittäin tuohon Lontoon ja Amerikan matkaan.. 

Kaikki on ihan jees. Kesää olen maalla vietellyt harjoittelun ohessa ja viikonloput matkannut omaa kämppään käymään.
 
Kesäfiilistelyä töitten jälkeen <3
Tässä "hieman" tiivistetysti siitä mitä olen puuhaillut:

Kahdessa vuodessa ja neljässä kuukaudessa, on tapahtunut vaikka mitä. Olen muuttanut toiseen kaupunkiin, opiskelupaikka vaihtui, olen käynyt matkoilla (mm. Floridassa jo toista kertaa) ja mulla on uusia kavereita ja jonkin näköinen parisuhde. Lisäksi olen aloittanut uuden harrastuksen, yli vuosi sitten sekin.

Sain opiskelupaikan josta haaveilin jo Hyvinkäällä asuessani ja jätin Laurean taakseni ja muutin Forssaan. Yllättävän kiva kaupunki ja sopii mulle. Viihdyin saman tien paremmin Vorsasa kuin Hyvinkäällä ikinä, johtu varmaan siitä että luokassamme on hyvä henki ja olen saanut paljon kavereita. Vaikka nykyään jo alkaa tuntua että tiedän puolet jotka vastaan tulee... Ei se haittaa, oon tottunu siihen kun niin on aina ollut kotipuolessaki. Ja vielä paremmin ja enemmän Forssassa 
on saanut viihtymään ihana mies jota olen jo reilusti päälle 
vuoden tapaillut. Olen siis opiskellut jo kaksi vuotta ja 
saman verran on jäljellä. Aika menee kyllä nopeesti.

Salilla olen siis käynyt myös reilusti yli vuoden, aluksi ilman treeniohjelmaa kaverin kanssa, mutta nykyisin tietenkin ohjelmalla. Siitä on muodostunu jo säännöllinen harrastus (2-3 kertaa viikossa) minkä uskon kyllä jatkuvan. Näkyy sen verran positiivisesti elämässä (ja kropassa!) että ei sitä voi tosta noin vaan lopettaa. Tai ainakin näin luulen.

Matkustelemaan olen päässyt Pariisissa ja tosiaan toistamiseen jo Floridassakin, mutta sen lisäksi olimme vanhempien kanssa New Yorkissa ennen Floridaan lentämistä. Kauan siitä haaveilin ja nyt olen sitten käynyt siinä upeessa kaupungissa. Joskus on vielä pakko päästä uudestaan käymään vaikka pidemmäksikin aikaa, koska sinne jäi vielä paljon ihmeteltävää.

Tulen varmaan kertomaan "takaumia" matkoista ja joistakin kivoista tapahtumista. :) 

Minä treenivaatteissa pari kuukautta sitten.
Kuviakin tulen liittämään tietenkin, nyt olen vaan tässä harjoittelu työkoneellani niin ei ole kamalasti kuvia käytössä. Ainoastaan nettiin julkaistut. Ehkäpä tylsän päivän varaksi pitää ottaa muistitikkuun kuvia jotta voi kirjoittaa koko päivän tänne.




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentoi/kysy :)