perjantai 2. joulukuuta 2016

Tulevaisuuden kisasuunnitelmat

Tää on ollu aihe josta on pitänyt jo hetken aikaa kirjoittaa. Jonkin aikaa tätä piti tietenkin pohtia. Milloin kisaan seuraavan kerran?

Kuva: Pakkotoisto



Laittaessani kisabikinien myynti-ilmoituksen snapchatiin, tuli kysymys, aionko enää kisata. Totta kai, mutta haluan saada tarpeettomat bikinit jollekin eteenpäin ja uuden lookin seuraaviin kisoihin. Tykkäsin hommasta ja innon puolesta voisin hypätä heti ens vuonna lavalle. Hetki kisojen jälkeen olin sitä mieltä että vuoden päästä uudestaan, mutta....

Näin ei kuitenkaan tule tapahtumaan. Seuraava mietitty kisatavoite on vuoden 2018 puolella. Sille on muutamiakin syitä. Ensinnäkin tarvitsen vielä paljon kehitystä. Taso on mun sarjassa todella kova ja pelkästään dieettaamalla ja kisaamalla sitä ei saa kiinni niin nopeasti kuin pitkällä ja tehokkaalla offilla. Jos haluaisin kisata syksyllä ensi vuonna mun offikausi jäisi ehkä turhan lyhyeksi.



Toisekseen en osaa sanoa ollenkaan missä olen ensi vuoden syksyllä. Esimerkiksi työtilanne on todella auki ja se jos joku on aika oleellinen juttu kisaprojektin kannalta.  Sitten kun fysiikka on valmiimpi voi sitten kisata vähän enemmänkin putkeen.  Toivottavasti silloin olen töissäkin kokopäiväisesti.

No, sitten tiimi ja valmennus kuvioihin.

Tässä kisojen jälkeen tosiaan en ottanut enää valmennusta Team Tähtikunnosta, jäsenenä olen vielä. Valmennusta jatkan samalla tavalla miten se oli ennen kisavalmennusta, eli poikaystäväni jatkaa valmentamistani. Näitä tiimi-kuvioita en nyt ole miettinyt vielä seuraavia kisoja varten. Mietin sitten kun se on ajankohtaisempaa. 

Sen silti voin sanoa että varmasti kisaan jatkossa ja toivottavasti saan upeemman kokonaisuuden lavalle silloin. 



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentoi/kysy :)